Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je de meest gestelde vragen aan Zusss.

 

BESTELLING, LEVERING EN ORDER

Wat is de levertijd?
We streven ernaar om bestellingen binnen 3 dagen bij je in huis te hebben. Voor 12:00 besteld, dezelfde dag verstuurd. Hier geldt een uitzondering op het weekend en tijdens speciale acties. Wanneer je op vrijdag na 12:00, zaterdag of zondag bestelt, wordt jouw bestelling maandag verstuurd.

 

Wat zijn de verzendkosten?
We verzenden met DHL/ DHL Parcel.
Bestellingen boven de €50,- binnen Nederland worden gratis verzonden.
Per product hebben we een selectie gemaakt of het door de brievenbus kan of in een pakket verzonden moet worden.
Brievenbuspost: €1.95
Pakketpost: €3.50

 

België/ Duitsland
Verzendkosten: € 10.00

De internationale verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.

 

Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?
Nee, dat is helaas niet mogelijk, je kunt alleen in onze webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht je nog vragen hebben over hoe je online bestelt, neem dan contact op met onze klantenservice.

 

Ik kan een product niet meer online vinden, is het dan uitverkocht?
Ja. Wanneer een artikel niet meer online staat is het uitverkocht. Neem contact op met een van onze verkooppunten bij jou in de buurt, wellicht hebben zij het product nog in de winkel.

 

Krijg ik altijd een bevestiging als ik mijn order plaats?
Ja, als je online bestelt ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Zodra jouw order verzonden wordt, krijg je hier ook een mailtje van en daarin bevindt zich ook het retourformulier.

 

Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?
Je kunt telefonisch contact opnemen tijdens kantooruren op 078-6459138. Wanneer je buiten kantooruren besteld, kun je een mailtje sturen naar info@zusss.nl, het wordt dan de volgende werkdag door ons team opgepakt.

 

RUILEN EN RETOURNEREN

Hoe stuur ik een artikel retour?
Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel ruilen of retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen. In de bevestigingsmail van je bestelling vind je een retourformulier. Print deze uit en vul deze in. Voeg dit formulier toe aan het pakket, anders word je retour niet in behandeling genomen.

 

Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:

– Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van je bestelling terugstuurt;
– De artikelen moeten in de originele staat teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is, zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
– De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. Wanneer je een artikel omruilt voor iets anders, sturen wij de ruilorder kosteloos naar je toe.
– De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: ze gedragen/ gewassen zijn, ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt een schade te herstellen.

 

Retouradres:
Zusss
Klompenmakerstraat 11
2984 BB Ridderkerk

 

Je retour wordt na ontvangst van je pakket, per e-mail bevestigd. Terug te storten bedragen worden binnen 7 werkdagen naar je teruggestort.