Wij gebruiken cookies om jouw online shopervaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website ga je akkoord met de plaatsing van de cookies. Instellingen

Informatie over het coronavirus

De Zusss webshop is ondanks het coronavirus, gewoon open. Heb je een vraag? We hebben hieronder een aantal vragen én antwoorden voor je op een rijtje gezet.

  • Wordt mijn bestelling nog geleverd?

    Ja, jouw bestelling geplaatst op zusss.nl wordt gewoon geleverd. Het coronavirus en de getroffen maatregelen hebben geen effect op de bestellingen via zusss.nl. Let wel: door grote online drukte in deze periode zou de levertijd kunnen oplopen. Er wordt nog altijd met veel liefde gewerkt om je blij te blijven maken met Zusss items! Mochten er nieuwe maatregelen komen waar wij effecten van ondervinden, informeren we je direct als deze invloed hebben op jouw geplaatste bestelling.

  • Verkopen jullie ook mondkapjes of desinfectiemiddelen?

    Jazeker, onze verschillende varianten mondkapjes en heerlijk geurende, desinfecterende handssprays vind je in de categorie verzorgingsproducten. Zorg goed voor jezelf én voor elkaar. Vind jij het een prettig idee om een mondkapje te gebruiken wanneer je op pad gaat? Het is rot, maar het mot. En als het dan 'mot', is het wel zo leuk om een stijlvol exemplaar te hebben. Daarom vind je nieuw bij Zusss de verschillende varianten mondkapjes én desinfecterende handsprays met fijne geurtjes.

  • Kan ik via Zusss een cadeau bezorgen?

    Ja, dat kan zeker! Dit kan met de Zusss inpakservice. Je hoeft zelf alleen maar een leuk kadootje uit te kiezen en in je winkelmandje aan te geven dat het als ingepakt mag worden. Ook kun je ervoor kiezen om er een kaartje bij te doen. Wil je een persoonlijke boodschap op het kaartje? Laat dan een tekstje achter en wij schrijven het voor je op het kaartje. Nog even het afleveradres van de ontvanger invullen en je bent klaar. Lees op de inpakservice pagina alles over deze nieuwe service om een cadeau te laten bezorgen.

  • Kan ik nog gewoon retourneren?

    Maak je geen zorgen over het retourneren van je pakketje. Retourneren binnen 14 dagen is nog gewoon mogelijk.

  • Hoe kan ik Zusss bereiken?

    Door aanpassingen op onze thuiswerkplekken, is onze klantenservice weer bereikbaar zoals je van ons gewend bent. Vanuit huis zitten wij gewoon voor jou klaar, dus mocht je vragen hebben, neem dan contact met ons op via info@zusss.nl of bel via 078 64 591 38.

  • Zijn de verkooppunten van Zusss nog open?

    Vooralsnog zijn de Zusss verkooppunten gewoon open. Aangezien er in deze gekke tijd veel kan veranderen in korte tijd, kun je altijd voor je bezoek contact opnemen met jouw favoriete Zusss verkooppunt om te checken welke maatregelen zij hebben getroffen. Houd de social media van jouw favoriete Zusss verkooppunt in de gaten, voor de meest actuele status, de leukste inspiratie en bezorgacties!

 

Een complimentje mag, wie bezorg jij een glimlach? In deze pittige tijd kunnen we allemaal wel een complimentje, een hart onder de riem of gewoon een lief berichtje gebruiken. Daarom is het in deze tijd extra belangrijk om lief voor elkaar te zijn. Op zusss.nl kun je terecht voor een mooie verrassing voor een ander, of gewoon lekker voor jezelf. Liever shoppen of bestellen bij een verkooppunt in de buurt? Bekijk dan even de social media kanalen van de winkel voor de laatste updates. Heb je een vraag die hierboven niet wordt beantwoord? Onze collega's van de klantenservice helpen je graag via info@zusss.nl of 078 64 591 38.