Verzenden en retourneren bij Zusss
Ontwikkelingen rondom het coronavirus op zusss.nl
Heb je vragen over ontwikkelingen rondom het coronavirus, neem dan een kijkje op de corona update pagina en kijk of jouw vraag hiertussen staat. Mocht dit niet het geval zijn, dan zitten onze collega's van de binnendienst klaar om jouw vragen te beantwoorden via de mail: info@zusss.nl
Wat is de levertijd?
Voor 22:00 besteld, morgen in huis. Hier geldt een uitzondering op het weekend en tijdens speciale acties, feestdagen en voor landen buiten Nederland. Wanneer je op vrijdag na 22:00, zaterdag of zondag bestelt, wordt jouw bestelling maandag verstuurd. Let wel: door grote online drukte in deze periode en maatregelen welke zijn getroffen door het RIVM en de rijksoverheid, kan de bezorgtijd oplopen bij onze logistieke partijen.
Verzendkosten
De verzendkosten binnen Nederland zijn op zusss.nl als volgt:
Pakketpost: €3,95
Gratis bezorgd vanaf € 50,00.Internationale zendingen
Zusss rekent binnen Belgie & Luxemburg de volgende verzendkosten:
Pakketpost: €5,95Zusss rekent binnen Duitsland de volgende verzendkosten:
Pakketpost: €6,95Zusss rekent binnen Zwitserland de volgende verzendkosten:
Pakketpost: 11,95Verzendkosten voor andere landen bedragen €10,-. Deze verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.
Kadootjesservice
Bestel je een verrassing voor iemand?
Bij Zusss kun je gebruikmaken van de inpakservice. Je hoeft zelf alleen maar een leuk kadootje uit te kiezen en in je winkelmandje aan te geven dat het als ingepakt mag worden. Ook kun je ervoor kiezen om er een kaartje bij te doen. Wil je een persoonlijke boodschap op het kaartje? Laat dan een tekstje achter en wij schrijven het voor je op het kaartje. Nog even het afleveradres van de ontvanger invullen en je bent klaar. Lees op de inpakservice pagina alles over deze nieuwe service om een cadeau te laten bezorgen.
Retourneren
Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem! In verband met het coronavirus hebben wij onze reguliere retourtermijn van 14 dagen verlengd naar 30 dagen. Binnen 30 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen). Voeg het retourformulier toe aan het pakket, anders word je retour niet in behandeling genomen. Het staat je vrij om je pakketje te verzenden met een pakketdienst naar keuze.
Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:
- Zorg dat je je retourzending binnen 30 dagen ná ontvangst van je bestelling terugstuurt;
- De artikelen moeten in de originele staat teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
- De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.
- We raden je aan het retouradres zelf op het pakket te schrijven. Verwijder of verberg de huidige adressticker waar jouw eigen adres op vermeld staat.
- De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: ze gedragen/ gewassen zijn, ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt een schade te herstellen.
Let op: Is jouw artikel beschadigd? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice. Zij lossen dit graag netjes voor je op. Contact opnemen kan door te mailen naar info@zusss.nl.
Retouradres:
Zusss t.a.v. Retouren
Logistic Boulevard 1
4791 VC KlundertJe retour wordt na verwerking, per e-mail bevestigd. Terug te storten bedragen worden binnen 7 werkdagen naar je teruggestort.