Wij gebruiken cookies om jouw online shopervaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website ga je akkoord met de plaatsing van de cookies. Instellingen

Verzenden en retourneren bij Zusss

  • Ontwikkelingen rondom het coronavirus op zusss.nl

    Heb je vragen over ontwikkelingen rondom het coronavirus, neem dan een kijkje op de corona update pagina en kijk of jouw vraag hiertussen staat. Mocht dit niet het geval zijn, dan zitten onze collega's van de binnendienst klaar om jouw vragen te beantwoorden via de mail: info@zusss.nl

  • Wat is de levertijd?

    Voor 22:00 besteld, morgen in huis. Hier geldt een uitzondering op het weekend en tijdens speciale acties, feestdagen en voor landen buiten Nederland. Wanneer je op vrijdag na 22:00, zaterdag of zondag bestelt, wordt jouw bestelling maandag verstuurd. Let wel: door grote online drukte in deze periode en maatregelen welke zijn getroffen door het RIVM en de rijksoverheid, kan de bezorgtijd oplopen bij onze logistieke partijen.  

  • Verzendkosten

    De verzendkosten binnen Nederland zijn op zusss.nl als volgt:
    Pakketpost: €3,95
    Gratis bezorgd vanaf € 50,00.

  • Internationale zendingen

    Zusss rekent binnen Belgie & Luxemburg de volgende verzendkosten:
    Pakketpost: €5,95

    Zusss rekent binnen Duitsland de volgende verzendkosten:
    Pakketpost: €6,95

    Zusss rekent binnen Zwitserland de volgende verzendkosten:
    Pakketpost: 11,95

    Verzendkosten voor andere landen bedragen €10,-. Deze verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.

  • Kadootjesservice

    Bestel je een verrassing voor iemand?

    Nieuw bij Zusss is de kadootjesservice. Je hoeft zelf alleen maar een leuk kadootje uit te kiezen en in je winkelmandje aan te geven dat het als kadootje verzonden mag worden. Ook doen we er graag namens jou een gratis kaartje bij. Wil je een persoonlijke boodschap op het kaartje? Laat dan een tekstje achter en wij schrijven het voor je op het kaartje. Nog even het afleveradres van de ontvanger invullen en je bent klaar. Lees op de kadootjesservice pagina alles over deze nieuwe service om een cadeau te laten bezorgen.

  • Retourneren

    Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen). Voeg het retourformulier toe aan het pakket, anders word je retour niet in behandeling genomen. Het staat je vrij om je pakketje te verzenden met een pakketdienst naar keuze.

    Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:

    • Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van je bestelling terugstuurt;
    • De artikelen moeten in de originele staat teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
    • De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening. 
    • De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: ze gedragen/ gewassen zijn, ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt een schade te herstellen.

    Let op: Is jouw artikel beschadigd? Neem dan eerst even contact op met onze klantenservice. Zij lossen dit graag netjes voor je op. Contact opnemen kan door te mailen naar info@zusss.nl.

    Retouradres:

    Zusss t.a.v. Retouren
    Logistic Boulevard 1
    4791 VC Klundert

    Je retour wordt na verwerking, per e-mail bevestigd. Terug te storten bedragen worden binnen 7 werkdagen naar je teruggestort.