Wat ga je doen?
Je maakt onderdeel uit van het Inkoopteam met een breed scala aan inkoopwerkzaamheden. Jij zorgt ervoor dat alles goed op elkaar is afgestemd en dat het inkoopproces efficiënt verloopt. Je werkzaamheden bestaan onder andere uit:
• Inkoopanalyse
Je analyseert de verkoopcijfers in Excel en ons ERP systeem en het stelt aan de hand hiervan heldere collectie adviezen op. Dit geeft inzicht om de juiste samenstelling van de collecties te bepalen i.c.m. de juiste marge en inkoop strategieën.
• Leveranciers
Je onderhoudt contact met leveranciers (zowel nationaal als internationaal) en ondersteunt bij het vastleggen van afspraken over aantallen, prijzen en leveringstermijnen. Je helpt bij het verkrijgen van de beste prijsafspraken en dankzij jouw ondernemersgeest ga jij van nature voor het beste resultaat met optimale marges. Ook zorg jij ervoor dat onze leveranciers tijdig worden geïnformeerd over product- technische en
logistieke eisen, SMS aanvragen en informeer jij hen over de uiteindelijke inkoopeenheden.
• Leveringsafspraken
De definitieve leveringsafspraken
leg jij nauwkeurig vast richting de leveranciers en gedurende het proces hou jij de levertijden nauwlettend in de gaten en anticipeer jij tijdig op mogelijke leveringsproblemen en controleer jij de geleverde artikelen.
• Inkoopadministratie
Jij voert de inkooporders in onze systemen en houd gedurende het proces de inkoopadministratie en
voorraadgegevens up-to-date. Nauwkeurigheid is hierbij van belang; alle artikelgegevens moeten compleet zijn en de prijzen kloppen.
En verder?
Bij Zusss draait het om een inspirerende werkplek waar jij kunt groeien en jezelf kunt ontwikkelen. Ons team is hecht, energiek en werkt met volle passie aan onze mooie producten. We houden van een no-nonsense mentaliteit, korte lijntjes en vooral heel veel werkplezier!