Retourneren
Hoe kan ik mijn order retourneren?
- Volg de stappen op het retourformulier
- Je gaat naar bovenstaande link en voert jouw ordernummer en mailadres in waarop je de order hebt geplaatst.
- Je kiest welke artikelen je wilt retourneren en met welke verzendpartij.
- Via een IDEAL linkje betaal je voor je retourzending.
- Lever de retour in bij een door jou gekozen verzendpartij. Let op dat alle oude verzendlabels/verzendstickers van de verpakking zijn verwijderd.
- Bewaar het retourbewijs goed, totdat we jouw retourzending verwerkt hebben. We hebben het retourbewijs nodig om een onderzoek op te starten als jouw pakketje zoek raakt.
Wat is de retourtermijn?
Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 30 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen).
Zijn de retourkosten voor eigen rekening?
De kosten voor het terugsturen van je retour zijn voor eigen rekening. Ga je voor Returnista, dan ben je het voordeligste uit. Terugsturen kan met Returnista of door een eigen gekozen verzendpartij.
Wat kan ik doen als ik een kapot artikel heb ontvangen?
Heb je een beschadigd of kapot item ontvangen? Stuur dan een e-mail met je ordernummer en een foto van het beschadigde artikel naar info@zusss.nl. We helpen je graag verder!
Wat kan ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?
Heb je een ander artikel ontvangen dan besteld? Stuur dan een e-mail met je ordernummer en een foto van het geleverde item via info@zusss.nl. We lossen het graag voor je op!
Mijn bestelling is niet compleet geleverd, wat nu?
Ontbreken er items in je bestelling? Stuur dan een e-mail met je ordernummer en een omschrijving van de ontbrekende producten naar info@zusss.nl. We lossen het graag voor je op!
Heb je een beschadigd item ontvangen? Mail dan het ordernummer van jouw bestelling en een foto van de beschadiging naar info@zusss.nl. We helpen je graag verder!
Binnen welke termijn wordt mijn retour verwerkt?
Je krijgt van ons een e-mail zodra wij je retourzending hebben verwerkt. Dit zal doorgaans binnen 10 werkdagen na ontvangst zijn. Mocht je voor Returnista hebben gekozen, ontvang je tussentijds een mail op het moment dat je retour in ontvangst is genomen bij ons. Indien van toepassing wordt het retourbedrag binnen ca. 5 werkdagen overgemaakt naar jouw bankrekening of verwerkt via Riverty.
Kan ik meerdere bestellingen in één zak/doos retourneren?
Indien de ingevulde retourformulieren van alle bijbehorende bestellingen in de retourzending aanwezig zijn, is het geen probleem om alles in één pakket retour te sturen. Je hoeft maar één order bij Returnista aan te melden als retour.
Kan ik sale items retourneren?
Ja, ook sale items mag je binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.
Wat gebeurt er met het saldo van mijn cadeaubon wanneer ik mijn artikel retour stuur?
Retourneer je een artikel dat je met een Zusss cadeaubon hebt aangeschaft? Dan wordt jouw cadeaubonsaldo vanzelf bijgewerkt.
Kan ik mijn retourzending ook afgeven bij een verkooppunt of bij jullie hoofdkantoor in Ridderkerk?
Nee, dat is niet mogelijk. Omdat wij werken met een extern magazijn, kunnen retourzendingen niet worden afgegeven bij een verkooppunt of ons hoofdkantoor.