Zusss maakt gebruik van cookies

Wij gebruiken cookies om jouw online shopervaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website ga je akkoord met de plaatsing van de cookies. Instellingen

Retourneren bij Zusss

Start hier met het verwerken van jouw retour.

  • Wat is de retourtermijn?

    Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 30 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen). 

  • Zijn de retourkosten voor eigen rekening? 

    De kosten voor het terugsturen van je retour zijn voor eigen rekening. Ga je voor Returnista, dan ben je het voordeligste uit. Terugsturen kan met Returnista of door een eigen gekozen verzendpartij. 

  • Hoe kan ik mijn order retourneren via een eigen gekozen verzendpartij?

    Stap 1: Volg de stappen op het retourformulier 
    Stap 2: Zorg dat je ons retouradres op je pakketje hebt genoteerd
    Stap 3: Lever de retour in bij een door jou gekozen verzendpartij 
    Stap 4: Bewaar het retourbewijs goed*, totdat we jouw retourzending verwerkt hebben.
    *We hebben het retourbewijs nodig om een onderzoek op te starten als jouw pakketje zoek raakt.

  • Binnen welke termijn wordt mijn retour verwerkt?

    Je krijgt van ons een e-mail zodra wij je retour hebben behandeld. Dit zal doorgaans binnen 10 werkdagen na ontvangst zijn. Indien van toepassing wordt het retourbedrag binnen ca. 3 werkdagen overgemaakt naar jouw bankrekening of verwerkt via AfterPay.



Wat is de retourtermijn?

Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 30 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen). 

 

Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

De kosten voor het terugsturen van je retour zijn voor eigen rekening. Ga je voor Returnista, dan ben je het voordeligste uit. Terugsturen kan met Returnista of door een eigen gekozen verzendpartij. 

 

Hoe kan ik mijn order retourneren via Returnista?

Stap 1: Volg de stappen op het retourformulier
Stap 2: Je gaat naar https://zusss.returnista.com en voert jouw ordernummer en mailadres in waarop je de order hebt geplaatst. 
Stap 3: Je kiest welke artikelen je wilt retourneren en met welke verzendpartij.  
Stap 4: Via een IDEAL linkje betaal je voor je retourzending. 
Stap 5: Wacht tot de bezorger de retour bij jou thuis komt ophalen of lever de retour in bij een door jou gekozen verzendpartij.
Stap 6: Bewaar het retourbewijs goed*, totdat we jouw retourzending verwerkt hebben.

*We hebben het retourbewijs nodig om een onderzoek op te starten als jouw pakketje zoek raakt.

Start hier met het verwerken van jouw retour.

 

Hoe kan ik mijn order retourneren via een eigen gekozen verzendpartij?

Stap 1: Volg de stappen op het retourformulier 
Stap 2: Zorg dat je ons retouradres op je pakketje hebt genoteerd
Stap 3: Lever de retour in bij een door jou gekozen verzendpartij 
Stap 4: Bewaar het retourbewijs goed*, totdat we jouw retourzending verwerkt hebben.
*We hebben het retourbewijs nodig om een onderzoek op te starten als jouw pakketje zoek raakt. 

Retouradres: Zusss, t.a.v. retouren, Watermolen 5, 4751VK Oud Gastel

 

Binnen welke termijn wordt mijn retour verwerkt?

Je krijgt van ons een e-mail zodra wij je retour hebben behandeld. Dit zal doorgaans binnen 10 werkdagen na ontvangst zijn. Mocht je voor Returnista hebben gekozen, ontvang je tussentijds een mail op het moment dat je retour in ontvangst is genomen bij ons. Indien van toepassing wordt het retourbedrag binnen ca. 3 werkdagen overgemaakt naar jouw bankrekening of verwerkt via Riverty (Riverty is het nieuwe Afterpay).

 

Wat gebeurt er met het saldo van mijn kadobon wanneer ik mijn artikel retour stuur?

Retourneer je een artikel dat je met een Zusss kadobon hebt aangeschaft? Dan wordt jouw kadobonsaldo vanzelf bijgewerkt.

  • Wat is de retourtermijn?

    Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 30 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen). Heb je een beschadigd item ontvangen? Mail dan het ordernummer van jouw bestelling en een foto van de beschadiging naar info@zusss.nl. We helpen je graag verder!

  • Zijn de retourkosten voor eigen rekening?

    De kosten voor het terugsturen van je retour zijn voor eigen rekening. Ga je voor Returnista, dan ben je het voordeligste uit. Terugsturen kan met Returnista of door een eigen gekozen verzendpartij. 

  • Hoe kan ik mijn order retourneren via Returnista?

    Stap 1: Volg de stappen op het retourformulier
    Stap 2: Je gaat naar https://zusss.returnista.com en voert jouw ordernummer en mailadres in waarop je de order hebt geplaatst. 
    Stap 3: Je kiest welke artikelen je wilt retourneren en met welke verzendpartij.  
    Stap 4: Via een IDEAL linkje betaal je voor je retourzending. 
    Stap 5: Lever de retour in bij een door jou gekozen verzendpartij.
    Stap 6: Bewaar het retourbewijs goed*, totdat we jouw retourzending verwerkt hebben.

    *We hebben het retourbewijs nodig om een onderzoek op te starten als jouw pakketje zoek raakt.

    Start hier met het verwerken van jouw retour.

  • Hoe kan ik mijn order retourneren via een eigen gekozen verzendpartij?

    Stap 1: Volg de stappen op het retourformulier 
    Stap 2: Zorg dat je ons retouradres op je pakketje hebt genoteerd
    Stap 3: Lever de retour in bij een door jou gekozen verzendpartij 
    Stap 4: Bewaar het retourbewijs goed*, totdat we jouw retourzending verwerkt hebben.
    *We hebben het retourbewijs nodig om een onderzoek op te starten als jouw pakketje zoek raakt. 

    Retouradres: Zusss, t.a.v. retouren, Watermolen 5, 4751VK Oud Gastel

  • Binnen welke termijn wordt mijn retour verwerkt?

    Je krijgt van ons een e-mail zodra wij je retour hebben behandeld. Dit zal doorgaans binnen 10 werkdagen na ontvangst zijn. Mocht je voor Returnista hebben gekozen, ontvang je tussentijds een mail op het moment dat je retour in ontvangst is genomen bij ons. Indien van toepassing wordt het retourbedrag binnen ca. 3 werkdagen overgemaakt naar jouw bankrekening of verwerkt via Riverty (Riverty is het nieuwe Afterpay).



  • Wat gebeurt er met het saldo van mijn kadobon wanneer ik mijn artikel retour stuur?

    Retourneer je een artikel dat je met een Zusss kadobon hebt aangeschaft? Dan wordt jouw kadobonsaldo vanzelf bijgewerkt.



  • Kan ik meerdere bestellingen in één zak/doos retourneren?

    Indien de ingevulde pakbonnen van alle bijbehorende bestellingen in de retour aanwezig zijn, is het geen probleem om alles in één pakket retour te sturen. 



  • Kan ik sale items retourneren?

    Ja, ook sale items mag je binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Ook hiervoor geldt dat de retourkosten voor eigen rekening zijn.