Wij gebruiken cookies om jouw online shopervaring te optimaliseren. Door gebruik te maken van de website ga je akkoord met de plaatsing van de cookies. Instellingen

Veelgestelde vragen over Zusss

  • Wat is de levertijd?

    We streven ernaar om bestellingen binnen 3 dagen bij je in huis te hebben. Voor 22:00 besteld, dezelfde dag verstuurd. Hier geldt een uitzondering op het weekend en tijdens speciale acties, feestdagen en voor landen buiten Nederland. Wanneer je op vrijdag na 22:00, zaterdag of zondag bestelt, wordt jouw bestelling maandag verstuurd.

  • Wat zijn de verzendkosten?

    Nederlandse zendingen

    We verzenden met DHL/ DHL Parcel.
    Bestellingen boven de €50,- binnen Nederland worden gratis verzonden.
    Per product hebben we een selectie gemaakt of het door de brievenbus kan of in een pakket verzonden moet worden.
    Brievenbuspost: €2,95
    Pakketpost: €3,95

    Internationale zendingen

    Zusss rekent binnen Belgie & Luxemburg de volgende verzendkosten:
    Pakketpost: €4,95
    Brievenbuspost: € 4,95

    Zusss rekent binnen Duitsland de volgende verzendkosten:
    Pakketpost: €6,95
    Brievenbuspost: € 5,95

    Zusss rekent binnen Zwitserland de volgende verzendkosten:
    Pakketpost: €11,95
    Brievenbuspost: €7,95

    Verzendkosten voor andere landen bedragen €10,-. Deze verzendkosten staan vast ongeacht het bedrag van de order en zijn dus niet onderhevig aan gratis verzendingsacties. Tijdelijke acties waarbij geen verzendkosten worden berekend, gelden uitsluitend voor adressen in Nederland.

  • Kan ik per telefoon of e-mail bestellen?

    Nee, dat is helaas niet mogelijk, je kunt alleen in onze webshop bestellen. Ons systeem is eenvoudig en gebruikersvriendelijk, maar mocht je nog vragen hebben over hoe je online bestelt, neem dan contact op met onze klantenservice.

  • Ik kan een product van een vorig seizoen niet meer online vinden, is het dan uitverkocht?

    Ja. Wanneer een artikel van een vorige collectie niet meer online staat is het uitverkocht. Neem contact op met een van onze verkooppunten bij jou in de buurt, wellicht hebben zij het product nog in de winkel.

  • Krijg ik altijd een bevestiging als ik mijn order plaats?

    Ja, als je online bestelt ontvang je een bevestiging op het e-mailadres dat je hebt opgegeven. Zodra jouw order verzonden wordt, krijg je hier een verzendbevestiging van. Mocht hij niet je inbox zitten, neem dan een kijkje bij je ongewenste email. 

  • Ik heb per ongeluk een verkeerd product besteld, kan ik dit nog wijzigen/annuleren?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk.

  • Kun je pre-orderen op zusss.nl?

    Nee, dit is helaas niet mogelijk. Alle Zusss items worden voordat ze online gezet worden aan onze verkooppunten geleverd. Wil jij als eerste een bepaald item hebben? Neem dan een kijkje bij een van de verkooppunten.

  • Waar en hoe worden de Zusss producten geproduceerd?

    Onze kleding en schoenen worden vanaf de collectie voorjaar-zomer 2019 compleet in Europa geproduceerd. De rest van de collectie wordt in het Verre Oosten geproduceerd. Aangezien wij onze basis in Nederland hebben, is het voor ons erg belangrijk om intensief samen te werken met toezichthouders op locatie. Om te waarborgen dat onze producten onder de juiste arbeidsomstandigheden geproduceerd worden, werken wij samen met tussenpersonen die op locatie de omstandigheden nauwlettend in de gaten houden.

    Wat betreft onze materialen laten wij de hele collectie passen binnen de herkenbare Zusss levensstijl, door het gebruik van natuurlijke kleuren en fijne materialen. Naturel hout, fijn linnen, PU leder en karton, zijn zomaar een aantal materialen die je terugziet in het assortiment.

  • Retourneren

    Hoe stuur ik een artikel retour?
    Ben je niet helemaal tevreden en wil je een artikel retourneren? Geen enkel probleem! Binnen 14 dagen ná ontvangst van de bestelling kun je de artikelen zonder problemen terugsturen (m.u.v. cadeaubonnen). Voeg het retourformulier toe aan het pakket, anders word je retour niet in behandeling genomen. Het staat je vrij om je pakketje te verzenden met een pakketdienst naar keuze.

    Houd bij het terugsturen rekening met het volgende:

    • Zorg dat je je retourzending binnen 14 dagen ná ontvangst van je bestelling terugstuurt;
    • De artikelen moeten in de originele staat teruggestuurd worden. Zorg er ook voor dat het geheel goed verpakt is, zodat het niet kan beschadigen tijdens het transport.
    • De kosten voor het terugsturen zijn voor je eigen rekening.
    • De retour gestuurde artikelen worden niet teruggenomen indien: ze gedragen/ gewassen zijn, ze beschadigd zijn en/of je zelf getracht hebt een schade te herstellen.

    Retouradres:
    Zusss t.a.v. Retouren
    Logistic Boulevard 1
    4791 VC Klundert

    Je retour wordt na verwerking, per e-mail bevestigd. Terug te storten bedragen worden binnen 7 werkdagen naar je teruggestort.